Skip to main content

Fejlmelding af TV

kontakte Dansk Kabel TV’s service afd. på telefon nr.: 43 32 47 00
eller skrive en mail på adr.: Denne e-mail adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den.

Her prøver service afdelingen at hjælpe medlemmet og lykkes det ikke, så bliver der lavet en fejlmelding og medlemmet vil herefter blive kontaktet af en tekniker for aftale om dato for service besøget


Før du fejlmelder

Oplever du pixeleringer eller udfald på en eller flere tv kanaler, skyldes det ofte lokale fejl.

Hvis en enkelt kanal er forsvundet, og dit fjernsyn viser sort skærm, der hvor programmet plejer at være, er det som oftest en overordnet fejl fra leverandøren.

Vær opmærksom på, at kabelnettet bliver serviceret i dagtimerne – der kan derfor være kortvarige periodiske udfald som følge af arbejdet i anlægget.

UANSET, så er det ALTID en god idé at fejlmelde.

Hvem skal betale …
For medlemmer af Aale Kabelnet er fejlsøgning altid uden omkostninger for dig.
Fejl i foreningens forsyningsnet/skabe er dækket af foreningens serviceaftale.

Reparation/opgradering af dine interne installationer, samt nedgravning af stikledning på privat grund, udføres for din regning.